Sortowanie
Źródło opisu
Biblioteka Publiczna w Ostrowie Wielkopolskim
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Główna Czytelnia
(1)
Filia nr 2 Wypożyczalnia
(1)
Mediateka Wypożyczalnia
(1)
Autor
Cieśla-Korytowska Maria
(1)
Dominik-Stawicka Donata Maria
(1)
Giza Andrzej (1975- )
(1)
Wasilewski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Artyści europejscy
(1)
Bartosz Wezenborg
(1)
Bartosz z Odolanowa
(1)
Bartosz z Wissemburga (?-1393)
(1)
Mecenat
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Poeci polscy
(1)
Sztuka europejska
(1)
Teoria sztuki
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Temat: czas
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mickiewiczowskie kontesty / pod redakcją Marii Cieśli-Korytowskiej. - Wydanie 1. - Kraków : Wydawnictwo Avalon, copyright 2019. - 415, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Materiały z konferencji "Mickiewiczowskie konteksty", 15-16 października 2018 r., Kraków.
220 rocznica urodzin Adama Mickiewicza sprawiła, że. Katedra Komparatystyki Literackiej Wydziału Polonistyki UJ postanowiła przyjrzeć się, z punktu widzenia ich kontekstów, biografii, dziełu Poety i jego recepcji. Konteksty, które stały się przedmiotem badania specjalistów z różnych dziedzin, wiązały się nie tylko z osobą, myślą i dziełami Mickiewicza oraz z epoką, w której żył i tworzył, lecz także z odległymi epokami, z którymi wiązały go jakieś idee, lub które, z kolei, nawiązywały do jego twórczości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2 Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieje rycerza Bartosza z Odolanowa
Książka ta to opowieść o XIV-wiecznej Polsce. Jej główny bohater – Bartosz Wezenborg – jest możnowładcą z Wielkopolski. To nie tylko rycerz z królewskiego pasowania, ale i z charakteru: prawy, szlachetny, mężny, a przede wszystkim wierny prawowitemu władcy. Autorka zadbała, by w jego biografii, po części fikcyjnej, nie zabrakło dramatycznych pojedynków, rycerskich turniejów, pielgrzymki do grobu św. Jakuba w Composteli czy odkrycia skarbu templariuszy. Jest tu także romantyczna miłość, której nie kończy śmierć. A w rzucanych od czasu do czasu aluzjach pobrzmiewają echa Pieśni o Rolandzie. Powieść porusza swoim optymizmem, pogodą, z jaką bohater spogląda w przyszłość swojej rodziny i swojego kraju. Może też stanowić znakomite uzupełnienie lub wprowadzenie uczniów starszych klas szkół podstawowych czy szkół średnich do historii Polski w czasach “jesieni średniowiecza” i zapowiedzi nowej epoki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W R 821.162.1-3 (1 egz.)
Biblioteka Główna Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. C R 821.162.1-3 (1 egz.)
Mediateka Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie marek kultury : historia, współczesność, perspektywy / Andrzej Giza. - Wyd. I. - Kraków : Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o., 2022. - 190, [2] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 25 cm.
Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej